De motor van uw site, het Content Management
Systeem, is speciaal ontwikkeld voor marketeers.
Inclusief een pak niet te missen extra tools.
Met hetzelfde budget bereik je meer!
Eenvoudig, snel en uitgebreid.
Wij geven u graag een demo.
Formulier verzonden!
COLIBRI, DE CMS DIE SUPPORTS YOUR BUSINESS
Uw website beheren en aanpassen na de lancering, is kinderspel. In gebruiksgemak gaan wij nog een flinke stap verder dan de gekende tools. Eerst zien, dan geloven? We geven u graag een demo.
Werkt u met SAP of een ander ERP-pakket? Ons CMS maakt de link. Contacten beheren wordt ultraeenvoudig.
Uw website is SEO-geoptimaliseerd. Keywords en metadata beheert u makkelijk zelf. En uiteraard kunt u de prestatie van uw site opvolgen via analytics.
Medewerkers, klanten of prospects: wie ook zijn gegevens achterlaat op uw site, met één druk op de knop beheert u al uw contacten in een handige database.
Doordat we open source software gebruiken, bent u niet gebonden aan ons of aan een specifieke software. Wilt u een andere richting inslaan en uw website meenemen? Het kan.
De achtergrond van uw website hebben we volledig waterdicht gemaakt. Hackers kunnen er dus niet aan. Bij andere open source websites is dat doorgaans wél het geval.
KLANTEN, MEDEWERKERS OF GEBRUIKERS BEVRAGEN WORDT KINDERSPEL.
U bepaalt zelf de opbouw en vraagstelling van uw onderzoek. Echt alles is mogelijk. Of u nu klanten, medewerkers dan wel gebruikers wil bevragen.
Kies voor open vragen, meerkeuzevragen of werk met ja-neevragen, in functie van wat u nodig hebt. U kunt zelfs peilen naar hoe relevant uw respondent het onderwerp van uw vraag vindt.
Klanten en medewerkers tegelijk bevragen, dezelfde enquête in meerdere talen: stuur uw bevragingen tegelijk uit, beheer ze apart en verzamel de resultaten naar wens in één zelfde of in afzonderlijke databases.
Vragen sorteert u makkelijk per onderwerp. Voorzie ze van een bijpassende, zelf gekozen kop. Puur gebruiksgemak voor wie de enquête invult. En dat bevordert het resultaat!
VACATURES POSTEN EN BEHEREN ZONDER ZORGEN.
Toegegeven: het is niet uw hoofdtaak. Des te belangrijker dus dat u vacatures snel en makkelijk kan beheren. Met de vacaturemodule zet u een nieuwe vacature in no time online, een ingevulde job verwijderen is net zo simpel.
Sollicitanten zoeken vandaag vooral op online media. Online werven is dan ook een must. En de website van uw bedrijf is daarvoor de ideale plek!
Wil een kandidaat het jobaanbod printen of downloaden? De module maakt automatisch een verzorgde pdf in de huisstijl van uw bedrijf. Alsof u het bestand zelf zou hebben opgemaakt.
Recente vacatures verschijnen automatisch op uw homepage. Graag wat extra aandacht voor een nog niet ingevulde vacature? Met één muisklik zet u ze extra in de kijker.
Via de knop tell-a-friend sturen sollicitanten een job die niet bij hen past, door naar een vriend of kennis. En zo geven ze mee ruchtbaarheid aan de vacature bij uw bedrijf.
Via een invulformulier stellen geïnteresseerden zich meteen kandidaat, mét in bijlage een cv en motivatiebrief. Of ze bezorgen hun profiel door te klikken op de knop ‘apply with LinkedIn’.
BEELDEN EN BESTANDEN CENTRALISEREN, BEHEREN EN DELEN.
Alle beelden, digitale bestanden en informatie over uw bedrijf – jpg, eps, zip of welk bestand dan ook - verzamelt en ordent u overzichtelijk op een centrale plek.
Selecteer bestanden die relevant zijn voor een doelgroep – de pers bv. – en zet ze in een folder. Deel die folder – tijdelijk of permanent – met uw doelgroep.
Omdat u aan elk bestand metadata toekent, wordt zoeken nadien erg makkelijk. Het trefwoord ‘grijs’ geeft u bv. meteen alle bestanden met het woord ‘grijs’ in de metadata.
Bang om zaken kwijt te spelen? In een handomdraai maakt u een back-up van uw bestanden. Zo bent u gerust.
ZELF ALLE MOGELIJKE FORMULIEREN GENEREREN.
Een formulier om informatie aan te vragen of een inschrijvingsformulier voor uw event, workshop of klantendag: de mogelijkheden van de formulierengenerator zijn legio.
De formulierengenerator is zo gebruiksvriendelijk dat u in een handomdraai het formulier creëert dat aan uw behoeftes beantwoordt.
Een bestaand formulier kunt u makkelijk kopiëren en mits aanpassing van enkele velden hergebruiken. Handig wanneer u bv. een reeks klantendagen op verschillende data en locaties organiseert.
Maak gebruik van de verschillende veldtypes en stel een formulier samen dat perfect aan uw wensen beantwoordt. De resultaten exporteert u nadien makkelijk naar een overzichtelijke Excel-sheet.
Heeft iemand zich ingeschreven? U ontvangt meteen een verwittiging via e-mail.
Onze formulierengenerator is extra beveiligd tegen spam. Een robot komt er dus niet door.
ALTIJD EN OVERAL EEN EENVORMIGE HUISSTIJL.
De recentste versie van uw logo’s in verschillende formaten, templates in uw huisstijl voor Word, Excel of PowerPoint: centraliseer ze in de huisstijlgids en vermijd zo dat er nog oude bestanden gebruikt worden.
Pers, medewerkers, leveranciers, …: geef ze toegang tot uw huisstijlgids, zodat ook zij altijd de recentste versie hebben. U bepaalt wie toegang krijgt, tot welke folders en hoe lang.
Soms is het handig om alle huisstijl-do’s-and-don’ts netjes op een rij te hebben. Met één druk op de knop genereert onze huisstijlgids een handige pdf met alle belangrijkste informatie.
Een greep uit ons portfolio en wat mensen over ons zeggen
Hun no-nonsense-mentaliteit spreekt me enorm aan. Ze luisteren goed naar wat je wilt en leveren wat je vraagt, zonder tierelantijntjes, binnen de afgesproken tijd en budgetten!
Marc Kegelaers,
Gedelegeerd bestuurder, Ben Air Flight Academy
Creatief meedenken en zich inleven in onze bedrijfssituatie, alsook de snelle service en goede opvolging maken dat we tot een geslaagd resultaat zijn gekomen.
Raf Van Herck,
Managing Director, Constrix BVBA
De belangrijkste troef van Wallace & Sanders? Dat is hun originele en vernieuwende aanpak. Ze brengen nieuwe ideeën aan, die onze communicatie duidelijk naar een hoger niveau tillen.
Vincent Kerkstoel,
Director Groep, Kerkstoel nv
Hun gebruiksvriendelijk CMS-pakket, dat gaf bij ons de doorslag. Daardoor kunnen we onze nieuwtjes nu nog sneller bij onze klanten brengen, want onze website passen we gewoon zelf aan.
Coralie Rosseels,
Managing Director, Standard AHZ